Werkwijze

Onze uitgangspunten:

  • De privacy van cliënten bij Art.1 MN wordt gewaarborgd.
  • Meldingen worden vertrouwelijk behandeld. De behandeling van meldingen is gratis.
  • Een stappenplan voor de behandeling van een melding staat onderaan deze pagina.
  • Art.1 MN behandelt meldingen van inwoners van de provincie Utrecht, of meldingen over incidenten die zich niet langer dan een jaar geleden voor hebben gedaan binnen de provincie Utrecht.
  • Meldingen worden opgenomen in het registratiesysteem van Art.1 MN.
  • Een klacht over de wijze waarop medewerkers van Art.1 MN een melding hebben behandeld, moet, binnen 3 maanden, schriftelijk worden ingediend bij de directie van Art.1 MN.

 

Onze algemene afspraakregels:

  • Bij het niet (op tijd) afmelden van een afspraak, vindt een tweede afspraak voor een gesprek altijd plaats op het kantoor van Art.1 MN.
  • Art.1 MN stopt met het behandelen van een melding bij meer dan twee keer niet (op tijd) afmelden voor een afspraak.
  • Bij het niet afmelden van een afspraak, zal Art.1 MN geen contact opnemen. Indien binnen twee weken geen contact is opgenomen met Art.1 MN dan wordt de melding afgesloten.
  • Bij het niet nakomen van gemaakte afspraken, stopt Art.1 MN met de behandeling van de melding.

 

Lees de Werkwijze en Stappenplan klachtbehandeling (.pdf).

Share Button







  • Als u hierboven uw gegevens invult, gaat u ermee akkoord dat wij deze gegevens bewaren. Wij gebruiken deze informatie alleen om u maandelijks een nieuwsbrief te sturen. In iedere nieuwsbrief die u ontvangt staat hoe u zich weer kunt afmelden.


Bezoek onze Facebook paginaBezoek onze Facebook paginaBezoek onze Facebook pagina